2 Ağustos 2017 Çarşamba

ŞEZLONGLARDA KİTAPSIZIM!

Bu fotoğrafı Muğla/Marmaris'te çektim. 

BU YAZ ODALARDA AYRAÇSIZ, ŞEZLONGLARDA KİTAPSIZIM!


Şezlonglarda kitapsızım… Bu yaz okuyacak kitap bulamıyorum desem inanır mısınız? Ben kitapçıları, marketlerin kitap reyonlarını ele geçiren şu tarz kitaplardan ÇOK sıkıldım: Aşk Adası, Aşk Vadisi, Papatya Falı, Bahar Dalları Bahar Aşkları, Keriz Mevsimi, Aşkım Canikom, Erkeğimin Peşinde, Kiralık Sevgili, Aşk Oyunu, Aşkın Yolu, Aşkın Tadı Tuzu, Sensiz Ölürüm, Seni Unutamadım, Seni Unutamıyorum, Seni Unutamayacağım, Çiçeğimsin Sen Benim, Kalbim Sende Kaldı, Bebeğimiz Olsun, Bana Artık Aşk De, Benim Adım Aşk, Adı Aşk, Mutlu Olalım, Gel Evlenelim, Pardon Bana Mı Dedin, Ya Seversen, İki Kere İki Dört Etmez, Lise Aşkım, Çok Yakışıklı Çocuk, Karizmatik Çocuk, Hoş Çocuk, Çok Yakışıklı Çocuk II, Önüm Arkam Aşk, Arkam Önüm Aşk, Aşkımızın Meyveleri, Aşk Meyveleri, Çekirdeksiz Aşk gibi adları olan, kapaklarında size doğru agresif bakışlar fırlatan yarı çıplak erkek fotoğraflarının olduğu kitaplar. 

ADI LİSE AŞKIM, ÇOK YAKIŞIKLI ÇOCUK OLAN KİTAPLARDAN ÇOK SIKILDIM!

Peki bunları okuyanlar kimler? 10 ila 20 yaş arasındaki kızlar ya da erkekler! Yazanların da 10 ila 20 yaş arasındaki kızlar ya da erkekler olduğu düşünülürse, anlaşılır bir durum tabii. Birbirinin kopyası olan, aynı konuları tekrar eden aşk öyküleri! Yazım ve mantık hatalarıyla dolu olmaları, hedef kitlesi beş yaşındaki çocuklarmışçasına bir dil kullanmaları önemli mi? Asla! Nasıl olsa satıyorlar! Size bir sır: Yayınevleri de aslında edebiyat heveslilerinin bir araya toplanıp sanatsal konuşmalar yaptıkları yerler değil, para kazanma hırsıyla birbirini yiyen insanların ne tür kitaplar basıp daha çok para kazanabileceklerini tartıştıkları ticarethaneler. O nedenle bu yaz odalarda ayraçsız, şezlonglarda kitapsızım! Neyse ki Ağustos ayı geldi de bu ayın dergilerini kucakladım, okuma arzumu şimdilik onlarla bastırıyorum. Ama bu böyle devam edemez! Her türlü kitap önerilerinize açığım (ama pek bilinmeyen, adı sanı duyulmamış yazarların adı sanı duyulmamış kitaplarını önerin bana, biraz farklı bir şeyler okumak istiyorum, çünkü popüler olan kaliteli kitapları muhtemelen okumuşumdur). 

Son söz: "Sektör günün birinde Ece Duman'ı da böyle romanlar yazmaya mecbur bırakır mı?" 

Ve not: Marmaris'te neden hala D&R yok? Bir tatil beldesinden daha çok nerede kitap alınıp okunabilir ki?! Marmaris'e acilen D&R istiyorum! 

Şezlonglarda kitapsız kalan Mert'ten daha fazla paylaşım için: 

instagram.com/ofluoglumert

twitter.com/ofluoglumert

facebook.com/ofluoglumert 

8 yorum:

  1. etrafında d&r olmaması ne zordur en iyi ben bilirim :) tam 5 yıl boyunca kitap alışverişimi internetten yaptım. Ama şimdi yakınımda d&r var. kitab ın Ters Yüz'ü gerçekten çok merak ettim. d&r de bulabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın D&R bulmak zor oluyor, siz o 5 yıl nerede yaşamıştınız? :) Evet, Ters Düz D&R da dahil hemen her kitabevinde var. :)

      Sil
  2. Naçizane önerim zincirlerden alışveriş yerine butik kitapevlerini tercih etmek.

    YanıtlaSil
  3. ben bu yaz bütün kış biriktirdiğim polisiyeleri okuyorum o tarz kitapları görmedim bile ...

    YanıtlaSil
  4. İyi bir okursanız kitapsız kalmak zordur.Umarım gönlünüze göre bir kitapçı bulursunuz.

    YanıtlaSil
  5. Bilmiyorum yaz günleri için biraz ağır kaçar mı ya da okudun mu Mert, Fransız Teğmenin Kadını'nı önerebilirim

    YanıtlaSil
  6. ay boşver okuma ya kafa dinle biraz :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

Yeni romanım Benim Küçük Şaheserim'den bir alıntı:  "Kitaplar onun ecza dolabıydı. Hastalanırsa -ruhu hastalanırsa- hangi kitabı aç...