27 Ekim 2016 Perşembe

PİZZA, DİZİLER, 7-8, BALIK, PEKSİMET

Günaydın! Şimdilik Erasmus işlemlerini bir kenara bırakıp, sizlere başka şeyler anlatayım.


En güzel pizza dışarıda değil, evde yapılandır. Her şeyin en güzeli evdeki mutfaktan çıkar. Şimdi ev yapımı bu nefis pizza beni bekler! 

Bu sezon hangi dizileri izliyorsunuz? Benim izlediğim tek dizi Hayat Şarkısı. Aslında bu sezon güzel diziler var. İçerde mesela. Ama dizilerin süresi o kadar uzun ki, internetten part part izleyebiliyorum. Yine de eğer işim yoksa, televizyondan izlemeyi daha çok seviyorum. Saat sekizi gösterdi mi, alalım önümüze çayımızı kahvemizi, sehpada dursun kek tepsisi, kucaklarda kuruyemiş kaseleri, reklam aralarında dizi kritiği, saat dokuzu geçince meyve servisi, ona doğru eğer midede yer kalmışsa birazcık sütle mısır gevreği, bozmayın keyfimizi!

Sezonun iddialı, başlaması beklenen dizilerinin hepsini perşembe akşamına koymuşlar, dizilere de yazık seyirciye de, nasıl olacak? Vatanım Sensin, Kösem, Cesur ve Güzel... Bakalım perşembe akşamının kazananı hangisi olacak?


Malum, şu sıralar palamut bol. Ben de Beşiktaş'ta öğle arası palamut ızgara yemek için geçenlerde yine gittiğim aynı balıkçının yolunu tuttum. Izgara balığımı yedim. Ama geçenki daha mı lezzetliydi ne? 


Yedi-Sekiz Hasanpaşa Fırını'nı biliyor musunuz? Buradan peksimet aldım, öyle tazeydi ki! 


Nathaniel P.'nin Aşk Maceraları bitti bitecek... 


Çırağan Sarayı... Hey taksi! 

Dün de Beril bize kendi usulüne göre vegan browni kek yapmış! Yumurtasız, sütsüz ve tereyağ yerine sıvıyağlı. Nasıl olmuştur ki acaba derken, yeyince tadının hiç de fena olmadığını gördüm. Tabii ki o yağlı ıslak brownilere göre biraz daha kuruydu, ama yanında frambuazla servis edince gayet hoş oldu.

Bu arada, ben de yakında granola bar yapacağım! İnternetteki tariflere göre, malzemelerini almaya başladım. Bakalım Mert granola barları nasıl yapacak? E yapınca tabii ki burada detaylıca anlatırım! 

Instagram'ınız varsa... instagram.com/ofluoglumert

Twitter'ınız varsa... twitter.com/ofluoglumert

Facebook'unuz varsa... facebook.com/ofluoglumert 

4 yorum:

  1. mert ben de bi ara granola bar yapmaya çalışmıştım ama pek beceremedim umarım sen yapar paylaşırsın bizimle tarifi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruh katmamışımdır içine ondan olmamıştır Mert:)
      gerçekten bilmiyorum biraz yapış yapış olmuştu ama çook uzun zaman önce. bi daha da denemedim. senden kopya çekerim artık :)

      Sil
  2. Merhaba genç arkadaşım, bloğuma uğradığınız için çok teşekkürler, ben de sizi takibe aldım, senaryo da yazıyormuşsunuz ben de:)) (ama ünlü değilim maalesef umarım sen olursun) vegan kek ha, valla et yemiyorum ama vegan değilim o büyük cesaret istiyor kutluyorum onları..:)

    YanıtlaSil
  3. dün akşam anne adlı diziye başladım sevdim ve ağladım bi de :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

"Yazın son günleri, insanın dünyayı değiştirebileceğine dair hâlâ içinde umut taşıdığı günlerdir. Ama ne zaman ki mevsim döner, işte o ...