4 Nisan 2014 Cuma

4.4.2014


Bugün tesadüflerle dolu bir gün oldu.

Hem de ne tesadüflerle...

"Coincidence" günü.

Günün ruhuna uygun.

Günün ruhu işte: Bugün 4.4.2014 ya.

Benim günüm güzel geçti. Çok sevdiğim ama bir türlü buluşamadığım arkadaşım S ile ikinci buluşmamızı, Beşiktaş'ta çok güzel bir mekanda gerçekleştirdik.

Ama şimdi, yazının yıldızı yukarıdaki soru-cevap.

Okuyun, bakın.

Kıskanırsanız, aynısını yapmanıza izin veriyorum.

Format olarak Kafa'yı göstermeniz şartıyla!

Hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum!

6 yorum:

  1. :) sevimliymiş evet :)

    gizlilikten değil ya. gelmeye fırsatım olmadı ki :) sadevederin gmail. yaz işte tamam blogdan daha çabuk cevap verebiliyorum işte bak. maile hemen giremiyom ondan işte :) blogdan yazışmak çok kolay benim için. maile haftada bir girebiliyorum ancak. :)

    YanıtlaSil
  2. Yazının yıldızını okumakta oldukça güçlük çektim. Eee benim gibi gözleri bozuk olanı kim düşünsün. :)

    YanıtlaSil
  3. İlk İnsan - Çok haklısınız, daha büyük ekleyemedim...

    YanıtlaSil
  4. Tatlı olmuş ya soru cevap şeysi, Karikatürümsü çizimler falan çok hoş :)
    Okurken ben de zorlandım da yapacak bir şey yok herhalde olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Titania - Teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş bu sorular cevaplaar :) Bloguna her girdiğimde Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam'ı okumak istiyorum ama bir türlü okuyamadım. Çok merak ediyorum çokkk... Gelicem. Yine glicem ve okuyup yorum atıcam ona da :)

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayanlar, anonim seçeneği ile yorum yapabilir... Yorumlarınız için çok teşekkür ederim!

KİTAP ALINTISI

"Yazın son günleri, insanın dünyayı değiştirebileceğine dair hâlâ içinde umut taşıdığı günlerdir. Ama ne zaman ki mevsim döner, işte o ...